TUTUP!!! Klik 2x...

Subhanallah! Allahu Akbar! Gempar.. Al-Quran Tiba-Tiba Terbang dan Melekat di Depan KaBah??.. Mari Sebarkan Kebesaran Allah Ini

Mari sebarkanlah, , mudah - mudahan hadirnya informasi ini.. sahabat - sahabat kita seluruh dapat mengunjung kaabah tersebut.. . aminnnnnnnnnnnn yarobalalaminn.. ! ! !

al - quran terbang di mekah kala jemaah di mekah tengah khusyu’ jalani ibadah, seketika dikatakan terdapat senaskah al - quran terbang di hawa kemudian dia senantiasa melekat di kaabah.

mekah merupakan tempat destinasi utama buat umat islam didunia ini buat menunaikan ibadah umrah dan juga haji. jadi tidak hairanlah apabila mekah di hadiri oleh jutaan manusia kira - kira tiap th.. satu dikala ratusan ribu jemaah haji yang tengah jalani tawaf marak bila satu

al - quran melayang dan juga senantiasa melekat pada pintu kaabah. momen luar biasa ini buat ramai jemaah yang menyaksikannya menangis kerana kagum dengan peristiwa allah. saksi mata kejadian mengatakan pada malam jumaat sekitaran jam 2 pagi, seorang perempuan morocco tengah jalani tawaf sambil membaca al - quran. sebagus sahaja datang di pintu depan kaabah, dia dilanggar oleh sekumpulan jemaah lain menyebabkan dia terjatuh dan juga kitab suci al - quran yang dipegang lepas. al - quran itu tidak jatuh tetapi melayang dan juga melekat di pintu kaabah.

selepas seorang staff masjidil haram mengambil berulang al - quran itu seusai diturunkan dengan kayu, jemaah - jemaah haji bagaikan saksi mata kejadian luar biasa itu mencium al - quran itu. nyatanya baunya begitu wangi seolah - olah dipadati berpuluh botol minyak wangi.




(sumber : reportasemuslim. com )

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

ads
Diberdayakan oleh Blogger.

Total Tayangan Halaman