TUTUP!!! Klik 2x...

Tragis.. !! Masih Ingat Dengan Pria Penghina Islam ini Mengejutkan!! Ini Nasibnya Sekarang

Blogger yang kerap memunculkan polemik alvin tan yang saat ini lagi merempat di amerika syarikat di khabarkan telah terbunuh akibat ditembak. terdapatkah ini balasan yang di terima akibat aksi provokatif yang acapkali dilansir naik lewat media sosial?

sekeping gambar yang menampilkan muka seiras dia yang ditembak di wajah telah jadi viral di media sosial. hendak namun setakat ini tiada pihak yang mengesahkan kabar yang mengesahkan kematian dia akibat ditembak di wajah.

nyatanya kematiannya mengembirakan ramai orang hendak namun bisa jadi pula berita ini tidak benar dan ikut dikongsi oleh sebagian portal dan web yang popular di malaysia antara lain gratis malaysia today

tragis.. ! ! masih ingat dengan laki - laki penghina islam ini ? mengejutkan! ! ini nasibnya sekarang


terdapat yang berkomentar hal - hal alvin tidak butuh di panjangkan dan dikongsi berbarengan dengan muat naik status kebencian tiap - tiap terhadap alvin yang sering menghina agama islam. bagaimanapun bila tiada reaksi dari warga terdapatkah facebook hendak membuang halaman fan page dia?


terdapat pro dan kontra dalam mengatakan hal - hal alvin. keprihatinan warga islam di malaysia tentang kemurnian dan usaha mempertahankan agaama islam butuh dizahirkan dengan mengutuk sekeras - kerasnya perbuatan alvin tan biar tidak hendak lahir lagi manusia yang mempunyai peribadi serupa alvin tan di malaysia.


whatever mati ataupun hidup alvin tan tidak hendak jadi kudis buat islam. apabila benar ia mati akibat tembakan.. . ramai yang menadah tangan kesyukuran kerana dia layak menemukan pembalasan tuhan di atas apa yang ia jalani.. . .

mudah - mudahan kita dapat mengambil pelajaran dan juga hikmah, jangan kurang ingat bagikan informasi ini ya.. .





(sumber : zulcomz. blogspot. co. id )

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar

ads
Diberdayakan oleh Blogger.

Total Tayangan Laman