TUTUP!!! Klik 2x...

Inilah Rahasia Dahsyat Surat Yasin Ayat ke-58 yang Jarang Diketahui Umat Islam

Siapa aja yang membaca tulisan yaasin seluruhnya pada ayat ke - 58 surah, ialah ‘salaamun qaulan min rabbin rahim’ dan juga diulang sebanyak 7 kali buat 7 keinginan baik, insya allah dengan izin yang maha esa dan juga maha kuasa, seluruh hajat kita hendak dikabulkan.

apabila dapat niatkan sebegini :
ya - allah ya - rahim, ampunkan dosa - dosaku dan juga saudara - maraku.
ya - allah ya - rahman, kurniakan aku, isteri/suami, dan juga kanak - kanak yang soleh dan juga suka pada islam.
ya - allah ya - razzak, kurniakan aku rezeki yang berkat, kerja yang baik dan juga berjaya didunia dan juga akhirat.
ya - allah ya - jabbar, makbulkan hajat penghantar maklumat yang aku mampu ini.
ya - allah ya - mutaqabbir, hindarkan aku dari identitas khianat dan juga munafiq dan juga miskin.
ya - allah ya - waduud, kurniakan aku dan juga seluruh umat muhammad yang beriman kesihatan zahir batin.
ya - allah ya - zaljala liwal ikram, makbulkanlah seluruhnya hajatku, dan juga redhaikanlah aku.

aamin ya robbal alamin

mudah - mudahan seluruh apa yang telah jadi doa dan juga hajat kita selekasnya dikabulkan allah, dan juga selekasnya mampu panggilan allah buat berkunjung dan juga menunaikan beribadah haji ke makkah.

marilah kita berdoa dan juga bermunajat pada allah, mudah - mudahan allah mengampuni kita, dan juga menghapuskan kita dari seluruh dosa yang sudah kemudian.





(sumber: mediasosial. club)


Tidak ada komentar:

Posting Komentar

ads
Diberdayakan oleh Blogger.

Total Tayangan Halaman